domingo, 11 de abril de 2010

Comencem a treballar

Ja fa uns dies que he començat les meves pràctiques pròpiament dites. Després del primer contacte amb l'escola, m'he pogut reunir amb la psicopedagoga per concretar els casos que us he descrit anteriorment. Inicialment, la psicopedagoga junt amb el departament de psicopedagogia de l'escola em van presentar tots els casos d'intervenció que duien a terme, dels quals, em van proposar aquells que creien més adients per elaborar el meu projecte de pràctiques després de preguntar-me quines eren els meus interessos i en què consistia el projecte de pràcticum. Finalment, d'entre tots els casos vam i vaig triar el cas de la Laia (deficiència auditiva) i el cas d'en Marc (hiperactivitat).
Comença aquí el plantejament de la intervenció.

No hay comentarios: