domingo, 28 de diciembre de 2008

5. Tancament de l'assignatura i avaluació
El blog com a eina de treball individual en relació a l'assignatura ha estat un recurs molt positiu i enriquidor que m'ha permés aportar les meves reflexions i els meus aprenentatges respecte de l'assigntaura. Malgrat això, ha estat un recurs nou per a mi, que desconeixia i que al no estar acostumada a treballar amb ell, m'ha costat una mica entrar en la seva dinàmica i ser conscient de la seva existència i de que calia treballar amb ell i des d'ell. Per aquest motiu, considero que a partir d'ara en podré treure més fruit i podré utilitzar-lo d'una manera més còmode i més integrada en la meva forma de treballar. El blog ens permet obrir-nos a nous horitzons.
En general, l'assignatura ha estat molt interessant tot i que, per a mi, difícil ja que s'han tractat temes que desconeixia i dels quals no en tenia cap noció com per exemple, el material webquest. D'altra banda però, aquest fet m'ha permès aprendre enormement i ha contribuït a la meva formació com a mestra i, en un futur, com a psicopedagoga. De la mateixa manera que m'ha passat amb el blog, l'assignatura, en general, m'ha obert nous horitzons i m'ha plantejat noves maneres de treballar i de tractar certes temàtiques a l'aula. Ha estat una assignatura molt enriquidora.

No hay comentarios: